T: Modelujemy, czyli jak projektować obiekty 3D
Ćwiczenia z edycją modeli 3D z uwzględnieniem orientacji w przestrzeni pola edycyjnego.
Fiszki do nauki programu Tinkercad
1) Zaloguj się do Classroom (przez konto google, poczta gmail)
2) Kliknij w podany tam link i zaloguj się na stronie z edytorem 3D TINKERCAD
2) Zapoznaj się z działaniem programu Tinkercad
a) Skorzystaj z systemu pomocy i tutoriali
https://www.tinkercad.com/learn/designs - zestawy startowe
ZADANIE NA OCENĘ
3) Wykonaj model breloka do kluczy z napisem 1 PPG A
Zadanie dodatkowe
Wykonaj brelok do kluczy od podstaw według poniższego opisu
1)
Wybierz kształt prostopadłościan i przenieś na płaszczyznę roboczą (kliknij i nie puszczając przenieś)
·
Kliknij w kwadracik w środku i zmień na 4 (spłaszczy
się)
- Kliknij w kwadracik w rogu (zaznaczony na czerwony po kliknięciu) i zmień na 50
Kliknij w kolejny kwadracik i zmień na 35
2)
Wybierz
walec i wstaw w prostokąt

GOTOWY
BRELOK DO WYDRUKOWANIA 3D
POWODZENIA!
:D
Gotowy
projekt można pobrać, najlepiej zrobić screen i przesłać e-mailem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz